Loading...

Кратко описание на марката Ice-Watch

Ice-Watch определено струва 60 секунди от времето ви ...

Времето никога не е било същото след пристигането на Ice-Watch на пазара на часовници през 2007 година. Часовник, чиято цветна, насочена към модата и достъпна концепция ще доведе до международна, междупоколенческа и междукултурна марка, която тича по добре. Оттогава тя постоянно отблъсква, променя и изобретява нови колекции, с пълна прозрачност. Тази стойност се предава от нейното име: ICE.

Неговият удар на смелост - превръщайки часовника в моден аксесоар, но шикозен - може да се е стопил като лед на слънце. Напротив, тя се превърна в един от най-готините успехи на планетата. Във време, когато всяка минута е от значение, марката Ice-Watch е осигурила своето световно господство, като излиза и получава уменията, където и да са. Беше въпрос на намиране на правилното темпо. Неговата неограничена креативност е подкрепена от талантливи дизайнери, базирани в Белгия и надеждни белгийски услуги, качеството на японските движения (Miyota), китайския опит в производството и сглобяването, и организацията на Хонг Конг за логистиката и дистрибуцията. Говори се, че едно дърво може да бъде оценено по корените си: те остават твърдо засадени в Белгия благодарение на усилията на основателя и изпълнителния директор на марката Ice-Watch, Jean-Pierre Lutgen. Маркетингът, комуникацията, правните аспекти и уеб кампаниите се споделят между Брюксел и Бастон, където местното присъствие беше увеличено през 2014 г. с изграждането на 6 000 м2 европейски център за съхранение. От едно зъбно колело до следващото, от солидни екипи до динамични партньори, от превъзходни дизайнери до ангажирани дистрибутори, марката Ice-Watch си е давала средства за непрекъснато увеличаване на присъствието си в международен мащаб.

 

Тъй като гъвкавостта и отзивчивостта се насърчават на всяко ниво, лесно е да се разбере как една проста идея може да се трансформира в модерен аксесоар, носен навсякъде по света. Множество стилове: минималистичен, спортен, градски, колоритен, бляскав, романтичен. Множество материали: лед-рамич, силикон, метал, кожа. Множество аудитории: мъже, жени, деца и юноши. Многобройни желания: 8 до 10 нови колекции годишно, снабдени с винт назад, което ги прави водоустойчиви до 10 ATM. Моделите на колекционера и по-целенасочените модели са пуснати благодарение на партньорства и престижни ко-брандинг договорености (BMW Motorsport, Pantone Universe, Vendée Globe Race). Широката гама часовници Ice-Watch може да се адаптира към начина на живот и дейностите на тези, които ги носят. Това е нещо повече от маркетингова стратегия, това е ангажимент на марка, която е легитимен лидер в своя сектор.

Марката Ice-Watch се радва на висока видимост, независимо дали на китката, в кутията за презентации на "BeCubic", в социалните медии (4,5 милиона фенове във Facebook) или чрез широката мрежа от водещи магазини, магазини за лед, павилиони и търговски обекти продажба. Колекциите на Ice-Watch са генерирали много различни разположения на международната музикална сцена: Black Eyed Peas, Jennifer Lopez, David Guetta и др.

Тяхната жизненост привлече великите спортисти, които са действали като посланици: световния шампион по колоездене Филип Гилбърт, плувецът Флоран Манаду и шофьорът на шампионата DTM Марко Витман зад волана на своя Ice-Watch BMW M4. Марката Ice-Watch вече може да се похвали с невероятни рейтинги на зрителите благодарение на популярното момиче за времето: Татяна Силва, красива белгийка, която сега представя времето на TF1, канал 1 на Франция.

По този начин белгийската марка в световен мащаб се превърна в трайно име на домакинството и ще продължи да прави това, което прави най-добре: разтърси пазара на часовници с достъпни цени (от € 59) и неизчерпаема енергия, иновации и воля за смело да отиде там, където няма други часовници марката е изминала преди ...

2 3 4 5
Показване на 12 резултата.

Показване на 12 резултата.