Loading...

Кратко описание на марката Calvin Klein

CALVIN KLEIN е глобален бранд на начина на живот, който илюстрира смели, прогресивни идеали и съблазнителен, а често и минимален, естетичен. Ние се стремим да развълнуваме и вдъхновяваме нашата публика, като използваме провокативни образи и поразителни проекти, за да възпламени сетивата.

Основана през 1968 г. от Калвин Клайн и неговия бизнес партньор Бари Шварц, ние изградихме репутацията си на лидер в американската мода чрез нашите чисти естетически и иновативни дизайни. Глобалните продажби на продукти на марката CALVIN KLEIN надхвърлиха 9 млрд. Долара през 2017 г. и бяха разпространени в над 110 страни. В Calvin Klein работят над 10 000 сътрудници в световен мащаб. Бяхме придобити от PVH Corp. през 2003 година.

С история от 135 години, PVH се отличава с нарастващи марки и бизнес с богати американски наследства, превръщайки се в една от най-големите фирми за облекло в света. Ние имаме над 36 000 сътрудници, опериращи в над 40 страни и почти 9 милиарда долара годишни приходи.

Ние притежаваме емблематичните марки CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo *, Warner's и Olga, както и цифровите центрове True & Co. споделя марката и предлага на пазара разнообразие от стоки под тези и други известни национални и международни марки.