Loading...

Alienwork е специализирана в проектиране, проучване, разработване, производство и разпространение на часовници.Изявление за иновации и дизайн.Еволюция във времето

Виж всички

СИЛА, СМЕЛОСТ, ЛОЯЛНОСТ, СОЛИДАРНОСТ, АНГАЖИРАНОСТ.

легендата, псевдонимът на всички черни е роден от отказ, който се появява в един лондонски ежедневник през 1905 г .: Изглежда, че журналистът се е основавал на бързия и енергичен стил на игра на екипа "като че ли е изцяло съставен от всички гърбове ", а именно" всички напред ", тъй като в ръгби топката може да се случи само отзад.

Редакторите, вероятно не знаеха правилата на играта, тълкуваха така наречената грешка по свой начин и добавиха „L“ към цвета на ризата на играчите, всички черни със сребърно листо от папрат отляво. ,

Оттогава името "All Blacks" е част от легендата. В един век от историята, All Blacks са изиграли повече от 400 мача срещу други национални отбори от цял ​​свят и са спечелили повече от 300. С процент на победа от 75% - рекорд за историята на Ръгби - всички черни са най-силният национален отбор на всички времена. Симпатиите и нивото на внимание, заснет от всички черни, са трудни за разбиране, защото са абсолютни отлични изпълнения. Това най-добре се обяснява с простотата и чистотата на техните ценности, които правят на живо на детската площадка и това ги прави наистина уникални в очите на обществеността по целия свят: лоялност, ангажимент да изпълняват своите обещания, екипен дух. решителност към резултата, смирение.

Това е истинската сила на AllBlacks.

Виж всички

At Time е нов бранд часовници. Той е създаден през 2012 година в западна европа и след това се насочва към централните части на Европа.At Time притежава сравнително малък пазарен дял в Кореа и Китай.

Виж всички

Avaner са марка екстравагантни часовници на пазара са от 2015 година, като основната им цел е да заемат нишката за младите предприемачи.

Виж всички

Икона на британската модна марка с основа в производството на риза, марката Ben Sherman е приета от почти всяка младежка култура или стилово движение през последните 5 десетилетия. Марката предлага първокласен дизайнерски продукт на страхотна цена, използвайки модерен стил и безупречно внимание към детайла, за да създаде британски вид на наследството. Разделени на две колекции, Ben Sherman Black & White и Ben Sherman Script, гамата от часовници предлага разнообразие от стилове от модерни класици и дневна елегантност до мултифункции на спортен стил, които са впечатление за нуждите на съвременния Бен Шърман за разнообразие в стила му! Колекцията е модерна и стилна, перфектна за професионалисти, тъй като предлага безкраен стил, който да го носи през сезоните.

Виж всички

БЕРИНСКА ИСТОРИЯ

КОГАТО ВИДЕНИЕТО Е РАЖДАНО ОТ ПРИКЛЮЧЕНИЕ

Когато датският авантюрист и бизнесмен Рене Каерсков изскочи от хеликоптер в ледената студ на Арктика, директно над Северния полюс през 2008 г., той нямаше представа, че е парашутирал в нова ера.

Защото в този момент, приземявайки се безопасно в най-северната точка на земното кълбо, сърцето му бе завладяно от прохладната, проста красота и безкрайното бяло пространство на вечния лед. Претоварен от тези завладяващи впечатления, той също завладява своите бизнес партньори Майкъл Вит Йохансен и Ларс Грам-Скьонеман с описанията си на изящното великолепие на Арктическия пейзаж. Вдъхновени от тези красиви образи, двамата датчани започнаха да развиват визията за нова марка часовници - марка за гледане, която ще бъде чиста, ясна и спираща дъха красива като самата Арктика.

Идеята за БЕРИНГ е родена.

Когато едно име е отговорно за писане на история

Точно преди 280 години, датският моряк Витус Беринг се приготви за дръзко приключение: през 1728 г. отплава към почти неизвестен район на Северния ледовит океан. По време на пътуването си той прекоси проливите, които по-късно ще бъдат наречени Берингов проток в негова чест. Витус Беринг е първият европеец, който открива Аляска и тук една от четирите часови зони носи известното му име: Bering Time!

 

Откриване на нова земя, вливане в непозната територия: датчаните Витус Беринг и Рене Каерск свързват тези идеи с марката BERING. Това е единственият начин, по който визията може да стане реалност. И така марката BERING успешно се състои от перфектната комбинация от изключително твърди материали и изключително тънък дизайн.

ФИЛОСОФИЯ НА БЕРИНГ

КОГАТО ARCTIC BEAUTY ВДИШВА ВСЯКА ВТОРА

Безкрайно красива и дълготрайна като ледените пейзажи на Арктика, BERING уникално съчетава минималистичен датски дизайн със силни, висококачествени материали. Вдъхновен от красотата на Арктика, стилът на часовника и колекцията бижута BERING се характеризира с ясни, рационализирани форми и чиста елегантност.

КОГАТО ВРЕМЕТО ПРЕЗ ВЪВЕДИ БЕЗ ГЛЕДА

BERING се произвежда от първокласни материали, които имат гарантирана издръжливост и са в перфектна хармония с вечния дизайн.

Виж всички

Специалността на Bewell е производството на изискани ръчни часовници. Основните продукти, много от тях оригинални и уникални, включват дървени часовници, дървени часовници от неръждаема стомана, керамични часовници, часовници от сплав и други материали, включително пластмаса, и всички са изработени по високи и строги стандарти. Някои от продуктите са ръчно изработени от квалифицирани инженери, а други използват високотехнологични материали, за да произведат практичен, но красив детайл.

Горди сме, че можем да кажем, че отговаряме за цялата операция, включваща нашата продукция на часовници. Ние притежаваме бамбук случай фабрика, стомана случай фабрика, сплав случай фабрика, часовник капак фабрика и монтаж семинар производство. Помещенията са с обща площ 4500 кв.м. Нашата компания е в състояние да следи цялостното производство, проверка на всеки етап, от производството на отделните основни части до завършване на часовниците. Това също така ни позволява да администрираме стриктно тестване на качеството и служи, за да гарантираме, че можем да посрещаме поръчките на клиентите бързо, ефективно и на високо ниво на удовлетвореност всеки път.

Като притежава интелигентна и ефективна система за работа и надзор над всички части на производствения процес на часовника, компанията е в състояние да реагира бързо на изискванията и да гарантира, че само най-висококачествените продукти напускат своите фабрики. В нашата компания работят много висококвалифицирани и специализирани техници и инженери, както и над двеста служители.

Като бизнес, ние имаме силни и усърдни служители, които са посветени на развитието на компанията, и винаги се стремим да подобряваме в области като способност, качество и капацитет. Погълната от неумолим дух, компанията вижда все повече и повече успехи. В допълнение към това, ние сме уникални в това, че ние сме единствената фабрика, която може да произвежда бамбукови часовници. Както винаги, ние все още се опитваме да развиваме нови и оригинални продукти. Приветстваме Ви сърдечно към нашата компания и ви пожелаваме да се радвате на посещението си.

Виж всички

BHGWR е известна марка за електронни часовници, тя е лидер на корейския и азиатския пазар. В неините каталози, може да намерите над 300 вида разновидности на електронни часовници.

Виж всички

Този сайт е собственост и се управлява от Universal Watch Company от Лас Вегас Невада, първоначално създадена в Бруклин, Масачузетс през 1994 г.

Ние също така притежаваме и управляваме teno.com, sbwatches.com, 40nine.com и finalprice.club

Водена от Рафаел Коен, който започва работа в индустрията за бижута и часовници през 1975 г. във Фрамингам, Масачузетс.

От самото начало Рафаел развива страст към часовниците. През годините часовниците станаха голяма част от неговия асортимент на дребно.

Casio digital беше първата марка, която той представи на своите клиенти, последван от много марки през годините от Seiko и Raymond Weil през 70-те до Cartier през 80-те.

През 1985 г. Raphael Jewellers, Framingham Massachusetts беше избран за домакин на бутик Tiffany and Co. - един от малкото в САЩ.

Universal Watch Company, Inc. е основана през 1994 г., за да внесе уникалната тематична линия на AKTEO в САЩ от Франция.

"Винаги сме участвали в проектирането на нашите продукти, като предлагаме на нашите доставчици, сменихме дизайна, за да сме подходящи за нашите клиенти", казва президентът на компанията Рафаел Коен.

През 2003 г. Universal Watch Co., Inc. се премества в Лас Вегас, Невада, за да отвори няколко магазина на TeNo.

През 1996 г. Universal Watch Co., Inc. открива линията на Boccia Titanium Watch. Линията за гледане на Boccia е единствената титанова линия в света. Boccia часовниците са стилни и изискани дизайни в чист титан. Оттогава Boccia е добавила бижута към своята колекция за добре закръглена конкурентна линия.

Какво означава да бъдеш "чист титан"?

Boccia Titanium е единствената 100% чиста титанова линия в света. Чистият титан не съдържа никел или други метали, които са сурови по кожата. Чистият титан е хипоалергичен, а тези с метални алергии могат да носят чиста титанова бижутерия без проблем.

Виж всички

 BOZLUN е китайска компания, разположена в китайския моден млад и бързо развиващ се град - SHENZHEN, който проектира и разработва интелигентни облекла. Тя има за цел да подобри качеството на потребителите с все по-мобилен, свързан и цифров начин на живот. BOZLUN се фокусира върху интелигентното здраве и спорта, както и чрез силния си капацитет за канали на бързото оформление на онлайн и офлайн пазарите. BOZLUN се стреми да разширява и улеснява мобилния потребител с най-съвременните продукти. Сега, превозвани от големи търговци на дребно и партньори по целия свят, BOZLUN предлага пълна гама от свързани устройства за различни продуктови категории: проследяващ активност, интелигентен хибриден часовник, интелигентен спортен часовник и т.н. потребителски типове, благодарение на съвместимите с различни платформи носими на достъпна цена.

Виж всички

През последните шест десетилетия дизайнът се превърна в основен стълб на марката Braun. Ценностите на качеството, функционалността, яснотата, дълголетието и безвремието са интегрирани в трайна философия на дизайна. Потребителите на Braun се идентифицират с тези стойности; за тях часовниците на Браун, часовниците на Браун и калкулаторите на Браун са дългосрочни спътници. В епохата на просперитет и насищане ползата от по-малко и по-добри продукти стана очевидна.

Тъй като Braun се стреми да създаде желани, иновативни продукти, техният поглед гледа напред в бъдещето, докато принципите на дизайна, които използват за постигане на последователност, простота и яснота, са здраво вкоренени в уникалното наследство на дизайна на марката.

Чрез производствените процеси в колекцията Prestige, където BN0095 е изработен от един блок от неръждаема стомана, до използването на материали за Full Ceramic Watch, иновациите остават централен акцент върху марката Braun.

Има няколко по-добри примера за тези дълготрайни принципи на проектиране, отколкото Браун часовниците. Тези часовници, часовници и калкулатори са създадени като колекции от привлекателна простота, където по-малко става толкова много повече.

Виж всички

BUREI е марка бранд разработвана и тествана в Централна и западна Европа на пазара от 2005г. с мад 200 служителя в 3 държави.

Виж всички

CALVIN KLEIN е глобален бранд на начина на живот, който илюстрира смели, прогресивни идеали и съблазнителен, а често и минимален, естетичен. Ние се стремим да развълнуваме и вдъхновяваме нашата публика, като използваме провокативни образи и поразителни проекти, за да възпламени сетивата.

Основана през 1968 г. от Калвин Клайн и неговия бизнес партньор Бари Шварц, ние изградихме репутацията си на лидер в американската мода чрез нашите чисти естетически и иновативни дизайни. Глобалните продажби на продукти на марката CALVIN KLEIN надхвърлиха 9 млрд. Долара през 2017 г. и бяха разпространени в над 110 страни. В Calvin Klein работят над 10 000 сътрудници в световен мащаб. Бяхме придобити от PVH Corp. през 2003 година.

С история от 135 години, PVH се отличава с нарастващи марки и бизнес с богати американски наследства, превръщайки се в една от най-големите фирми за облекло в света. Ние имаме над 36 000 сътрудници, опериращи в над 40 страни и почти 9 милиарда долара годишни приходи.

Ние притежаваме емблематичните марки CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo *, Warner's и Olga, както и цифровите центрове True & Co. споделя марката и предлага на пазара разнообразие от стоки под тези и други известни национални и международни марки.

Виж всички

Calypso Watches, марка, насочена към млада, взискателна и осведомена публика за последните тенденции. Колекция за момчета и момичета, пълна с цвят и с цена, която ви позволява да променяте външния си вид всеки ден. Смята се за марката на градските млади хора, които се движат, които се забавляват с живота и които не си поставят граници; часовници за тези, които не искат да се смесват с тълпата, които предпочитат да изразят своята индивидуалност. Той е идеалното допълнение за хората, които отхвърлят идеята просто да следвате модата; колекция, предназначена за тези, които искат да добавят личен и алтернативен допир към техния стил.

Виж всички

Часовниците са незаменима част от човешкия ансамбъл и затова трябва да имате добра колекция от различни часовници, които олицетворяват вашия стил и предпочитания. Когато става въпрос за часовници, можете да избирате от голямо разнообразие.

Има няколко марки часовници, като Civo е един от тях. Можете да намерите голям брой часовници от марката. Независимо дали харесвате военни часовници, луксозни часовници, редовни часовници или спортни часовници, можете да ги намерите от марката.

Часовете на Civo са известни със своя мачо вид, високо качество и издръжливост. Затова, ако търсите различни часовници за различни настроения и като часовниците да са с най-добро качество, изберете Civo.

Тук имаме списък на най-добрите Civo часовници, подготвени след проучване на пазара. Тези часовници са били почитани въз основа на техния вид, външен вид, дизайн и стил, каишка материал, тип набиране, цвят, размер, характеристики и цена. Можете да проверите списъка, за да намерите най-добрия часовник на Civo, който подхожда на вашата личност и отговаря на бюджета ви.

Виж всички

Clips Watch Company е посветена на производството на качествени часовници от 1945 година.

С повече от седемдесетгодишен опит на часовници, ние научихме, че нашите клиенти искат часовник, който включва експресивен дизайн, най-качествените компоненти, покупна цена, която не е целенасочено надута, съществена гаранция и, ако е необходимо, бърза и лесна услуга след продажбата ,

Под непрекъснатото ръководство на семейството на Cooper, нашият дизайнерски екип е разработил несравним опит в творческото производство на часовници. В продължение на няколко поколения сме проектирали високи водещи часовници със силен акцент върху изработката.

Нашите стилове са уникален израз на днешното желание за многоцелево използване. От здрави спортове, до елегантна рокля, до най-новите функции на дигиталите, ние се опитваме да доставим каквото търсите… и още малко.

Clips Watch Company е и национално известен търговец на дребно с няколко магазина с локации в много от най-добрите регионални молове днес. От края на 60-те години и появата на затворени търговски центрове, нашите магазини предлагат на нашите клиенти на дребно най-доброто от иновативното си носене на китката, както и експертни услуги за наблюдение.

Виж всички

CLUSE часовници и бижута са проектирани в Амстердам за вдъхновени жени по целия свят. Водени от екип от млади и амбициозни хора, ние станахме една от най-бързо развиващите се марки аксесоари в света. Мечтата ни е голяма, но фокусът ни остава верен на малките неща: вдъхновява ви да изразите своята уникалност със съвременния дизайн, създаден с грижа и внимание към тези малки детайли, които правят разликата. И предизвикателство всеки ден, за да се създаде свят, в който вие блестите.

Виж всички

Vacheron Constantin SA (е швейцарски производител на часовници и часовници, основан през 1755 г. [От 1996 г. той е дъщерно дружество на Swiss Richemont Group. Vacheron Constantin е един от най-старите производители на часовници в света с непрекъсната история на часовникарството От 2018 г. в нея работят около 1200 души по света, повечето от които са базирани в производствените предприятия на компанията в Женева и Вале де Жу в Швейцария.

Vacheron Constantin е високо ценен производител на часовници. През годините известните покровители и часовници на Vacheron Constantin включват кралица Елизабет II, папа Пий XI, Наполеон Бонапарт, Марлон Брандо, Уилям Джеймс, Джон Д. Рокфелер, Диана Принцеса от Уелс Труман, братя Райт и т.н. Джобният часовник № 402833 (1929) на Vacheron Constantin, който е бил собственост на Египетския крал Фуад I, се нарежда като един от най-скъпите часовници, продавани на търг, привличайки 2,77 милиона долара (3,306,250 CHF) в Женева на 3 април 2005 г. През 2015 г. Vacheron Constantain представи джобния часовник, който в момента притежава най-сложните механични часовници, произведени в света, с 57 часови усложнения.

Виж всички

Кристално син часовник за взискателни дами, които се забавляват дълго и радостно. Този искрящ дамски часовник в стил chrono е идеалният подарък за всеки повод.

Маркирайте: часовникът се доставя с резервна батерия.

Case:

* Високо полиран розов калъф с диаметър 4.1 cm

* Оборудван с база от неръждаема стомана - естествено устойчива на изпръскване - но не се къпе и не се къпе с този часовник

Батерията може да бъде сменена.

 Огъната гривна:

Оборудван е с един щифт, регулируем, 7 различни позиции.

Дължина на гривната 23.5 cm, ширина на гривната: 1.5 cm.

Удобна преносима гривна от изкуствена кожа.

 Съдържание на полето:

* блестящ женски часовник, както се предлага

Безплатна резервна батерия.

Марка кристално синя:

* Crystal Blue означава качество, иновация и дизайн.

* Crystal Blue не използва рециклирани метали.

Елементите от Crystal blue също не съдържат олово и никел или остатъци.

Използва се само отливане на цинк от първичното производство.

* Качеството и спазването на стандартите на ЕС се проверяват от швейцарската компания за контрол на качеството SGS.

Виж всички

ДИЗАЙНЪТ

Даниел Уелингтън обичаше да носи часовниците си върху стари ремъци на НАТО. Хареса ни изобретателността на тази комбинация толкова много, че искахме да включим идеята в собствената си линия часовници. За нас беше наложително да създадем модерен, но наистина класически часовник. Искахме чист и минималистичен дизайн, който да допълва различните модели и цветове на емблематичните ленти на НАТО.

След като се върна от пътуванията си, Филип седна и започна да гледа различни мостри и цветни начини. Важно беше самият той да обича часовника или никога да не го продаде и да се гордее с това. Бавно, но сигурно се появи красив часовник. Беше тънък, елегантен и идеално кръгъл. Завет на минималистичен скандинавски дизайн, с прецизност и точност на японски часовник за движение.

Този класически, но освежаващо изчистен дизайн може да се смесва и да се съчетава безпроблемно с нашата цветна каишка на НАТО, интелигентната кожена каишка и красиво изработената мрежеста каишка. Стилът на Даниъл Уелингтън ще се хареса на почти всеки, който има вкус към класически и вечен дизайн.

Виж всички

"Нашата история е уникална, точно като твоята. И ние сме развълнувани да прекарваме време с вас. Ние обичаме да се изразяваме в свобода, ние ценим чистотата и природата, ценим хармонията и дизайна. Скандинавия.

Стартирал през 1988 г., датският дизайн съществува от известно време, но времето не е спряло; точно както вие, ние сме живели и затваряли уникални глави в живота, след които започнахме нови. Намерихме нашата хармония в природата и дизайна; оставяме го да ни вдъхнови да станем по-добри, да бъдем устойчиви и да сме там за вас, когато ни потърсите.

Това е най-важното за вас и къде наистина можете да намерите хармонията си.

Вдъхновени от уникални уроци в живота, от научените уроци и да дойдем, ние създаваме реални и чисти часовници. Точно като най-запомнящите се хора, които сте срещали и ще се срещат през целия живот. Нашите часовници ви предлагат форма на лукс, която е на върха на пръстите ви, но никога не може да бъде определена. Защото дали е по средата на града или дълбоко в пустинята - вашето е.

Виж всички

Часовниците на Davis са отражение на една марка в постоянна еволюция от повече от 25 години.Активен екип от дизайнери и създатели си сътрудничи тясно, за да асоциира цветовете, материалите, технологиите с често докосване на авангард, които предлагат на марката собствената си идентичност.

СЪЗДАВАНЕТО

Всичко винаги започва с малка искра, за да се превърне в истински проект. Свободни ръце, след това 2D тела могат да раждат циферблат, калъф, ръце, гривна. Една от най-важните части в дизайна е посветена на избора на движението, което ще се превърне в сърцевината на часовника. От самото си начало Давис си сътрудничи тясно с гражданите и Seiko, двама от водещите световни производители на Това сътрудничество, което е истинска добавена стойност, осигурява гаранция за качество, ниво на точност и дълготрайна и отлична надеждност с часове на Дейвис.

 

КОЛЕКЦИИТЕ

На всеки шест месеца, вдъхновени от настоящите тенденции, в колекцията се провеждат от един до пет нови модела часовници, които предлагат набор от различни стилове, които да отговарят на всички желания на клиентела, която търси както качество, така и качество. естетика.

 

ОТКРОЯВАТ СЕ ЧЕТИРИ КОЛЕКЦИИ:

"Ретро" часовници, вдъхновени от 60-те години.

"Приключенски" колоритни часовници със спортни линии.

"Елеганс" шик и елегантни часовници.

"Дизайн" гледа с чисти линии.

Дейвис е марка с неоспорим опит в създаването, тази функция е истински ключов елемент в нейния търговски успех.

Виж всички

Основателят на дизел Ренцо Росо започна да шие дънки на шевна машина на възраст от петнадесет години. Той използва шевната машина на майка си, за да произведе дънки с ниско каре, с дъно, което той сам ще носи и продава на приятелите си за 3500 лири. По-късно той посещава колеж по промишлено производство на текстил в Падуа.

През 1976 г. Rosso започва работа за производител на дрехи, наречен Moltex, който е собственост на Адриано Голдшмид. След като работи с компанията в продължение на две години, той използва заем от баща си, за да купи 40% дял в компанията, която променя името си на Diesel, и продава дънки под марката Diesel и много други . Росо купил интереса на Goldschmied към марката Diesel през 1985 г. за 500 000 долара, ставайки единствен собственик на компанията. Росо заяви, че е усвоил маркетинг от САЩ, творчеството от Италия и системи от Германия.

През 1990 г. Russ Togs, Inc. получи лиценз за търговия и дистрибуция на дизелови линии в САЩ и Мексико. Mitsubishi Co. получи лиценз за пускане на пазара и разпространение в Япония.  До 1991 г. Ръс Тогс излизаше от бизнеса и продаваше Дизел Спортни на Росо при прекратяване на лицензионната сделка. В резултат на разпадането на Ръс Тогс, създаването на произведени в САЩ дизелови продукти никога не се реализира, а вместо това Дизел постави своите произведени в Италия джинси и дрехи в американските магазини.  През 1992 г. Дизел стана спонсор на титлата на Световния състезателен супербайк. През 1995 г. Дизел стартира една от първите значими уебсайтове за търговия на дребно в модата, в която се намират изображения на всяка от колекциите му. Първите дизелови джинси, които ще се продават онлайн, бяха достъпни във Финландия и Швеция от 1997 г. След това отвориха виртуален магазин, който през следващата година позволяваше доставка на дома за други пазари. 

Магазин за дизелови двигатели в Краков, Полша

През 1996 г. Дизел отвори големи флагмански магазини в Ню Йорк, Сан Франциско, Рим и Лондон и започна да отваря други монобрендилни магазини за Дизел, за да увеличи продажбите си в отдели и други магазини с няколко марки на дребно. Откриха се и други водещи магазини (известни също като "StyleLabs"), включително магазини в Берлин, Барселона и Париж. [15] Дизел произвежда илюстрирани каталози за своите търговски линии. Компанията също спечели наградата Premio Risultati за най-добра италианска компания на годината от Института Боккони през 1996 г. [17] През 1998 The Wall Street Journal нарече Diesel „етикета на момента”.

Основателят на Дизел Росо започна да закупува допълнителни модни компании през 2002 г. под ръководството на компанията „Само The Brave“, в която Дизел е вкаран. Компаниите, закупени от Only the Brave, включват Maison Martin Margiela, Viktor & Rolf, Marni и лицензиращата компания Staff International. [18] През 2005 г. Дизел издава книгата „Fifty“ за петдесетия рожден ден на Rosso, илюстрирана история на компанията, с тираж от десет хиляди.

Продуктите на Denim's denim се произвеждат изключително в Италия, като много от неговите продукти се произвеждат от фабрики, закупени от други производители. Седалището му е в Бреганце и от 2005 г. има дванадесет международни филиали . От 2008 г. компанията е имала пет хиляди пункта за продажба в осемдесет страни, с 270 моно-маркови дизелови магазини. Самият Diesel притежава 170 от тях, а останалите са собственост на франчайзополучателите. Оборотът е над 1,3 млрд. Евро през 2009 г. , а до 2010 г. компанията има над 400 магазина. През 2012 г. основателят на Дизел Росо е за първи път включен в списъка на Forbes на милиардерите. През 2015 г. компанията организира изложбата Welcome to Diesel World в Шанхай, която представи преглед на историята на компанията, заедно с дебюта на колекцията. В Тел Авив се проведе още една изложба, която отбеляза двадесетата година на компанията в Израел.

Виж всички

Digi-Tech е марка развища се предимно на китайския пазар през 1990 навлиза и в Европа, като производител на часовници. Един от лидерите на корейския пазар.

Виж всички

Свободен, независим дух.

Популярността на Doodle също се дължи на това, че не следва тенденциите, но ги превръща в собствените им времена. Doodle има разнообразие от висококачествени и оригинални дизайни.

Doodle е аксесоар за изразяване, който ни позволява да носим настроенията си. Doodle часовниците могат да бъдат забавни, вдъхновяващи и да ви накарат да изглеждате добре. Той също така довежда до ежедневния начин на живот много обичани и ценни символи - като татуировки - без да се подчиняват на какъвто и да е моден диктат.

Doodle е съвременна татуировка, за супер универсален и ежедневен аксесоар, който може да се носи и променя всеки ден.

Детайл, който говори за вас, но ви позволява да създадете нова версия на „вие“, когато пожелаете.

Татуировка, Дракон, Череп, Ориентал, Калаверас, Тропически, Американски, Графика, Уличен боец, Природа, Санта Муерте

След като откриете света на Doodle, няма да напуснете дома си без него.

Виж всички

През 1917 г., излизайки от германското общо представително тяло на Швейцарския съюз Horlogère и под ръководството на Вилхелм Улрих и братята Емил и Ричард Ротман, опитни часовници и търговци на часовници се събраха, за да формират Deutsche Uhrmacher-Genossenschaft Alpina (DUGENA).

След Втората световна война компанията е първата марка в новата Федерална република Германия, която използва унифицирана реклама и дизайн на витрини за търговците на дребно. DUGENA се превърна в синоним на надеждни и модерни качествени часовници с особено добро съотношение цена-качество. С ясна философия и обширно пазарно присъствие с над 2000 магазина за гледане, DUGENA напредна да стане най-успешната немска марка за часовници през 60-те и 70-те години.

Вследствие на икономическата криза през 70-те години, DUGENA първоначално става дъщерно дружество на Christ Uhren und Schmuck GmbH, а по-късно става ядрото на EGANA Deutschland GmbH, което продължава да оперира DUGENA като независима марка.

След разтварянето на EGANA през 2009 г., инициирано от бившия собственик на Glashütte Original, Хайнц У. Пфайфер, операцията на DUGENA беше продължена от група частни предприемачески семейства, които продължават да насочват съдбата на DUGENA заедно с мотивиран екип. на часовници.

Като марка за часовници с дълга история и традиция, дугените се считат за задължени днес да се придържат към същите стойности като преди 100 години:

Качествен и убедителен дизайн на добра цена.

Виж всички

ETEVON е известна марка за модни часовници в Китай, която е популярна сред младите хора.

Дизайнът на часовниците ETEVON е прост, но висококачествен, а качеството е водещо в часовата индустрия.

Не на последно място, лозунгът на нашата марка е “Wear ETEVON Watch, Wear The Eternal Vogue”.

Виж всички

Всички часовници Excellence се доставят с неръждаема стомана и водоустойчиви, изработени от висококачествена неръждаема стомана, която може да издържи на всяка обикновенна ръжда и корозия. Ако се интересувате от часовници от марката Excellanc, можете да търсите тези часовници специално в категорията на марките. Ако искате просто да прегледате нещо и да се огледате, за да видите кои подходящи дамски часовници имаме, просто кликнете върху категорията Дамски часовници. Тук ще бъдат показани и часовници от Excellanc.

Виж всички

Extri е посветен в изкуството на часовниците, включително творчески дизайн и прецизна изработка. Ние наблягаме на разработването на професионални часовници за екстремни спортове, които ви позволяват да контролирате точното време и да показвате своята изключителна лична харизма.

Стилът на Extri е комбинация от изискана технология и атлетична тенденция. Ние притежаваме най-добрите специалисти по производство на часовници в индустрията и ние сме професионалисти в прецизната технология на времето и креативния дизайн. Превъзходното качество, иновативните концепции и детайлната изработка правят Extri най-важните лидери в индустрията.

Extri включва духовете на “Challenging the extreme” и “Exceed over yourself” в процеса на правене на часовници. Ние посвещаваме огромно усилие и време във всяко създаване на нашите спортни модни продукти. Всеки детайл и всяка малка част са стриктно наблюдавани и прилагани. Extri се стреми към съвършенство в изкуството на часовниковата изработка, което показва нашата абсолютна преданост в създаването на уникални продукти, показващи духа на екстремните спортове.

Виж всички

Fomtty е марка с уникален цифров дизайн, продуктите от тази марка засужават внимание и със сигурност привличат погледите с нетрадиционната си визия тази марка е на пазара повече от 10 години.

Виж всички

Fossil е основан през 1984 г. като Overseas Products International от Tom Kartsotis, бивш студент от Тексас A&M University, който живее в Далас по предложение на по-големия си брат Коста Карцотис, изпълнителен директор на Sanger-Harris. Коста разказа на по-малкия си брат за потенциалните големи печалби, които биха могли да бъдат реализирани при вноса на стоки на дребно, произведени в Далечния изток, по-специално при вноса на модни часовници със средни цени. Основният им продукт бяха модните часовници с ретро вид. През 1990 г. те въвеждат кожени изделия под марката Fossil и линията часовници Relic.

Първоначалното публично предлагане на изкопаемите е през 1993 г. 

Zadiac Watches е швейцарска марка, която работи от 1882 г., когато Fossil я придобива от Genender International през 2001 г. за 4,7 милиона долара. Желанието на Fossil да създаде швейцарско присъствие доведе до закупуването на марката Zodiac Watch и пълно преоборудване на тази линия, за да отразява ретро модерен стил от 70-те години в по-висок клас. Покупката на Michele Watch от 2004 г. завърши цикъла, като предложи швейцарски часовници от висок клас с дизайнерски усет.

През септември 2007 г. Fossil бе обвинен в нарушаване на патент, притежаван от Financial Innovations Systems, LLC, по дело, заведено в северния окръг Тексас. Делото е уредено за неразкрита сума и е отхвърлено скоро след това.

Международната верига на Watch Station International е закупена от Luxottica / Sunglass Hut през декември 2007 г.

Fossil има дизайнерски студия в Biel, Швейцария, близо до Rolex, както и производствени съоръжения в Китай и дистрибуционни центрове в Далас, Германия и Азия.

През 2012 г. Fossil, Inc. се съгласи да закупи Skagen Designs, Ltd. и някои от неговите партньори за приблизително 225 млн. Долара в брой и 150 000 акции от изкопаеми. Общата стойност, платена от Fossil, ще бъде приблизително 236,8 млн. Долара.

В началото на 2013 г. Fossil представи своята висококачествена и по-скъпа линия от часовници "Fossil Swiss", произведени в Швейцария. 

През ноември 2015 г. Fossil придоби Misfit за 260 милиона долара, с планове за включване на технологията на Misfit в традиционните часовници.

Виж всички

Момичетата имат собствена колекция, специално изучена и създадена за тях. Само едно име на всички устни: GO!

Като пеперуда, символ на марката, цялата вселена на GO е умишлено свежа, лека, цветна, оптимистична, хармонична, атрактивна, нахална, иновативна ...

GO часовниците са стилни аксесоари, отразяващи най-новите френски и международни модни тенденции.

От създаването си, GO остава верен на своите ценности: представя часовници, които стилът, цената и креативността отговарят на тяхното смачкване.

GO часовниците са създадени, за да се превърнат в отражение на себе си, в зависимост от тяхната личност или настроението им в момента ...

Виж всички

Историята на Хенри в Лондон започва с двама дизайнери, които проучват многобройните лондонски квартали, в които търсят вдъхновение. При едно такова посещение на известния пазар Портобело Роуд на Нотинг Хил, те се натъкнаха на реколта, красив стил, класически швейцарски часовник с надпис „Хенри, август 1965 г.“.

Колекцията Хенри Лондон е резултат от щателно проучване и експертно внимание към детайла, което завършва с перфектен брак на традиционен и съвременен стил. В знак на почит към луксозните часовници от класическата ера, всеки часовник има красиво наклонен калъф, който безпроблемно преминава в обектива с висок двоен купол, подчертавайки фината крива на циферблата и удължените ръце.

Колекцията перфектно съчетава традиционния стил със съвременните тенденции, съчетаването на кутии от неръждаема стомана със спектър от цветни набори. Гривните са изработени от висококачествена миланска мрежа от неръждаема стомана, а ремъците са изработени от най-изисканите меки кожи, внимателно оцветени в специална палитра от богати наследствени нюанси.

Завършването на всички часовници на „Хенри Лондон“ е красиво проектирана калъфка с надпис, вдъхновен от оригиналния часовник, както и място, където потребителят да има собствено гравиране, точно както Хенри имаше на часовника си.

Виж всички

Часовниците на Hiwatch са изработени от подбрани материалим, което ги прави едни от лидерите по издръжливост в ценовата си класа на Азиатските пазари.Часовниците са едновременно солидни и елегантни.

Виж всички

Пълната версия на изследването е публикувана от HUGO BOSS Group през август 2011 г. Ръководството счита за изключително важно този сегмент от историята на компанията да бъде подробно проучен в светлината на продължаващия обществен и медиен интерес.

Проучването и неговото обобщение са изготвени в сътрудничество с уважаваната германска институция Gesellschaft für Unternehmensgeschichte, посветена на хронологията на корпоративната история и нейните независими историци. Групата желае да подчертае, че тя не е участвала в проучването или писмената работа и че не е повлияно никакво влияние върху формата или съдържанието на изследването.

Hugo BOSS е една от най-известните марки в света тя е с уникална и драматична история модния бранд датира от столетие.

В миналото HUGO BOSS AG често се сблъсква с неясни изявления относно историята си. Хюго Фердинанд Бос основава своята работилница през 1924 г., вследствие на което неговата компания оперира по време на Третия райх и Втората световна война. През този период в завода работят 140 принудителни работници (повечето от тях жени) и 40 френски военнопленници. Когато Групата разбра за това, тя направи вноска в международния фонд, създаден за компенсиране на бивши принудителни работници.

От уважение към всички участници, Групата публикува това ново проучване с цел добавяне на яснота и обективност към дискусията. Той също така желае да изрази дълбокото си съжаление за онези, които са претърпели вреда или трудности във фабриката, управлявана от Хуго Фердинанд Бос под управлението на националсоциализма.

Виж всички

Ice-Watch определено струва 60 секунди от времето ви ...

Времето никога не е било същото след пристигането на Ice-Watch на пазара на часовници през 2007 година. Часовник, чиято цветна, насочена към модата и достъпна концепция ще доведе до международна, междупоколенческа и междукултурна марка, която тича по добре. Оттогава тя постоянно отблъсква, променя и изобретява нови колекции, с пълна прозрачност. Тази стойност се предава от нейното име: ICE.

Неговият удар на смелост - превръщайки часовника в моден аксесоар, но шикозен - може да се е стопил като лед на слънце. Напротив, тя се превърна в един от най-готините успехи на планетата. Във време, когато всяка минута е от значение, марката Ice-Watch е осигурила своето световно господство, като излиза и получава уменията, където и да са. Беше въпрос на намиране на правилното темпо. Неговата неограничена креативност е подкрепена от талантливи дизайнери, базирани в Белгия и надеждни белгийски услуги, качеството на японските движения (Miyota), китайския опит в производството и сглобяването, и организацията на Хонг Конг за логистиката и дистрибуцията. Говори се, че едно дърво може да бъде оценено по корените си: те остават твърдо засадени в Белгия благодарение на усилията на основателя и изпълнителния директор на марката Ice-Watch, Jean-Pierre Lutgen. Маркетингът, комуникацията, правните аспекти и уеб кампаниите се споделят между Брюксел и Бастон, където местното присъствие беше увеличено през 2014 г. с изграждането на 6 000 м2 европейски център за съхранение. От едно зъбно колело до следващото, от солидни екипи до динамични партньори, от превъзходни дизайнери до ангажирани дистрибутори, марката Ice-Watch си е давала средства за непрекъснато увеличаване на присъствието си в международен мащаб.

 

Тъй като гъвкавостта и отзивчивостта се насърчават на всяко ниво, лесно е да се разбере как една проста идея може да се трансформира в модерен аксесоар, носен навсякъде по света. Множество стилове: минималистичен, спортен, градски, колоритен, бляскав, романтичен. Множество материали: лед-рамич, силикон, метал, кожа. Множество аудитории: мъже, жени, деца и юноши. Многобройни желания: 8 до 10 нови колекции годишно, снабдени с винт назад, което ги прави водоустойчиви до 10 ATM. Моделите на колекционера и по-целенасочените модели са пуснати благодарение на партньорства и престижни ко-брандинг договорености (BMW Motorsport, Pantone Universe, Vendée Globe Race). Широката гама часовници Ice-Watch може да се адаптира към начина на живот и дейностите на тези, които ги носят. Това е нещо повече от маркетингова стратегия, това е ангажимент на марка, която е легитимен лидер в своя сектор.

Марката Ice-Watch се радва на висока видимост, независимо дали на китката, в кутията за презентации на "BeCubic", в социалните медии (4,5 милиона фенове във Facebook) или чрез широката мрежа от водещи магазини, магазини за лед, павилиони и търговски обекти продажба. Колекциите на Ice-Watch са генерирали много различни разположения на международната музикална сцена: Black Eyed Peas, Jennifer Lopez, David Guetta и др.

Тяхната жизненост привлече великите спортисти, които са действали като посланици: световния шампион по колоездене Филип Гилбърт, плувецът Флоран Манаду и шофьорът на шампионата DTM Марко Витман зад волана на своя Ice-Watch BMW M4. Марката Ice-Watch вече може да се похвали с невероятни рейтинги на зрителите благодарение на популярното момиче за времето: Татяна Силва, красива белгийка, която сега представя времето на TF1, канал 1 на Франция.

По този начин белгийската марка в световен мащаб се превърна в трайно име на домакинството и ще продължи да прави това, което прави най-добре: разтърси пазара на часовници с достъпни цени (от € 59) и неизчерпаема енергия, иновации и воля за смело да отиде там, където няма други часовници марката е изминала преди ...

Виж всички

Латински за „Invicible“, Invicta се ръководи от иновации и се подхранва с последователността на качеството и личността на марката. Основана преди повече от век през 1837 г. в Chiasso, Швейцария, с убеждението, че изключително изработени часовници могат да бъдат предлагани за скромни суми, Invicta се придържа към тази цел днес. Първоначално изработващи механични и автоматични часовници, Invicta, както повечето марки по онова време, почти изчезнаха по време на кварцовото движение през 70-те години. През 2000 г. ние се съсредоточихме върху проектирането на перфектно приспособени, излишни часовници. Този фокус предостави професионалния часовник за гмуркане, океанския призрак и емблематичната колекция Lupah. Понастоящем брандът обхваща над 30 различни колекции.

Ние държим твърдо на убеждението, че изключително изработени часовници могат да бъдат предложени за скромни суми. Това убеждение е основателят на нашия флагман и все още ни води днес. Като почитаме нашите убеждения, ние продължаваме да превърнем баланса на силите за всички онези, които го желаят, и да постигнем истинско времево майсторство. Нека всички онези, които притежават нашите часовници и преминават през нашите врати, преживеят качеството, стойността и грижата във всяко произведение, което създаваме, както и духа на безкрайните възможности във всичко, което правим.

Виж всички

ТИМОТИ ЯКОБ ЙЕНСЕН

През 1990 г. Джейкъб Йенсен предава управлението на Jacob Jensen Design на сина си Timothy Jacob Jensen. Тимъти Джейкъб Йенсен е чиракувал при баща си през 1978 г. и е отговорен за дизайнерското студио от 1990 до 2018 г. Под ръководството на Тимъти Джейкъб Йенсен Дизайн остава високо награден студио за дизайн. Езикът на дизайна е усъвършенстван и прехвърлен в нови области на приложение, докато компанията е станала глобална.

СТОЙНОСТИТЕ НА ЯКОБ ЙЕНСЕН

Нашите ценности са в основата на всичко, за което се стремим.

Pure + Perfect + Enduring = Нощ и ден

От средата на 80-те години дизайнерът Тимъти Джейкъб Йенсен продължава да усъвършенства и развива сливането на международния и MAYA стилове, разработени от баща му Джейкъб Йенсен. Чрез прилагане на стила на дизайн към редица нови области и продуктови категории, оригиналното почти двуизмерно графично изражение стана триизмерно. Със своята максима, подходът „Form Follows Feelings”, Тимъти Джейкъб Йенсен е доказал издръжливостта и универсалната потребителска привлекателност на стила на дизайна, прилагайки го към множество световни марки като Gaggenau, Vertu и Steinway Lyngdorf, както и собствената марка на компанията JACOB JENSEN® ,

Виж всички

Jacques Lemans е международен производител на часовници със седалище в Каринтия / Австрия. Милиони потребители на съдържание в повече от 120 страни по света обичат и се доверяват на своите Jacques Lemans да гледат всеки ден. Часовниците Jacques Lemans са изключителни благодарение на премиум производството, абсолютната надеждност, иновативната техника и стилната елегантност. Различните стилове Jacques Lemans „Classic“, „Sport“, „La Passion“, „High Tech Ceramic“, „Automatic“ или „Retro“ „Наслаждавайте се на голяма популярност. От първоначалната идея до грубите скици, от окончателния дизайн до производството, маркетинга и продажбите - Жак Леман прави всичко„ вътрешно “, което е не само лозунг, но и истинска корпоративна култура и следователно изключително важна част от историята на успеха на Жак Леман.

Виж всички

Joeyan е водещ лидер при модерните часовници с нетрадиционна визия. На пазара от 2002 година и консултант на големи компании в тренда на часовниците.

Виж всички

JSDDE е посветена на предлагане на сортове часовници и пиърсинг jewelry.We, придържайки се към иновативна концепция за дизайн, предлагат висококачествени продукти с конкурентни цени и премия следпродажбено обслужване. Крайната ни цел е да направим JSDDE световно известна марка под упоритата работа на JSDDE.

Виж всички

Тъй като имаха няколко месеца между два семестъра, Мориц и Матиас решиха да опаковат раниците си и да летят до Мексико. Когато пътували през Централна Америка, те се запознали с нови страни, с нови хора и с нов материал, който те вече са знаели: дърво. Видяха го навсякъде, във всяка форма и цвят: дървени лодки, кабини, прибори за хранене и бижута на местните пазари. Те се влюбиха във вечния, естествен и топъл материал и бяха убедени: потенциалът на дървото за мода не е бил почти на върха.

Обратно в Германия, те разказаха на приятелите си за своята необикновена идея и след дълги нощни дискусии, много червено вино и още повече кръв, пот и сълзи, бяха направени първите продукти на KERBHOLZ. Техните приятели Адриан и Нилс се присъединиха към проекта и по този начин една луда походка-идея стана марката KERBHOLZ.

Виж всички

KOMONO е основана в Белгия през 2009 г. от Raf Maes и Anton Janssens. KOMONO носи своя елегантен дизайн, вдъхновена цветова палитра и минималистична естетика към света на аксесоарите. KOMONO е общност от мечтатели и дизайнери, посветени на съвременните аксесоари и вкоренени в белгийската традиция на жестока отдаденост на качеството и занаята. KOMONO е обектив на световната мода, изработен с грижа и доставен навреме. KOMONO е идеалното съчетание на Vision и Timing. KOMONO е глобална мода на пръстите ви.

Виж всички

Ние от KUXIEN винаги се грижим за модната тенденция. Нашите часовници има модерен, изискан дизайн. Ще бъдет популярна модна украса. Нашите часовници използват оригиналния механизъм QUARTZ, който може да осигури точно съхранение на времето

Виж всички

IEBESKIND Berlin впечатлява модния свят с уникалния си дизайн на чанти, обувки и безброй аксесоари от 2003 г. насам. А също и с модата от 2012 г. Любовта на етикета към продуктите и вниманието към детайлите се отразяват във всяка колекция. LIEBESKIND Berlin използва само най-висококачествените материали. Неговите колекции от чанти и аксесоари са изработени от най-фината кожа, която е ушита, зашити, изтъкана и занижена с изключително внимание по време на производствения процес. Готовата за износ колекция се откроява със своя женствен и непринуден стил, който е иновативен и индивидуален

Виж всички

Душата на LIGE часовника е настроена да бъде FASHION и DURABILITY в началото, когато тази марка е основана. Специализираният външен вид, високото качество на издръжливост, всяка част от часовника LIGE е лепкава към този елемент от дизайна до производството му. В етапа на проектиране, ние гарантираме, че всеки часовник е най-новият, докато в производствения етап, ние сме приложили най-висок стандарт на сплав часовници в тази индустрия от избора на материал до пратката.

Виж всички

Представяне на многото стотици модели, технологии и дизайни, създадени всяка година, и продавани чрез нашите дилърски мрежи в Европа, Канада, Южна Африка, Фиджи и Океания. LORUS може да задоволи нуждите на най-предания последовател на модата, качеството и стойността, но ако не го виждате тук, отидете директно към местния агент - разделът с контакти ще ви помогне да ги проследите.Lorus е една от марките, създадени и продавани от световноизвестната Seiko Watch Corporation, която също прави часовници Pulsar, часовници Seiko и часовници Seiko и Lorus.

Можете да намерите продукта само за вас сред всички тези марки в широк ценови диапазон от 16 до 2500 евро, въпреки че Lorus се концентрира върху гамата от 16 до 160 евро.

За първи път Lorus стартира в Европа през 1982 г., за да допълни вече популярните марки Pulsar и Seiko. Lorus беше мигновен успех, предлагайки не само достъпни продукти, но и продукти с високи дизайнерски и технологични качества. Възползвайки се от огромните ангажименти към технологичния напредък на Seiko Watch Corporation, Lorus вече предлага голямо разнообразие от часовници в продуктовата си колекция, заедно с всички стандартни функции като слънчева, цифрова, дуо-дисплей и алармен хронограф. Проверете ги, ако още не сте го направили.

Виж всички

ManChDa е Бранд създаден в Кореа през 2011г. Тя е лидер на корейския пазар с около 20% пазарен дял от скоро тя е и на пазара в Европа.

Виж всички

Master Time e бранд часовници със собствен стил и визия. Идеята на създаване на компанията е да влезе в нишката с Достъпните луксозни часовници и го правят успешно повече от 10 години.

Виж всички

MEGALITH е роден от повтарящото се разочарование на един човек от лошо проектираните часовници. Един запален пътешественик, забавен ентусиаст и завладяващ наблюдател, той не можа да намери часовник, който да постигне желания баланс между мода, функция, цена и годност. Така през 2015 г. той започна MEGALITH, за да прекъсне свръхцените и остарелите модели на часовниковата индустрия. Ние сме вдъхновени от гьолците, новаторите, мечтателите; и нашите проекти въплъщават този дух. Те са построени за приключение, създаване и смелост да нарушат нормата.

Виж всички

Часовниците на фирма Mike Ellis New York са с доказано качество и стил.Дизайнерите съчетават духа и отдадеността на заетия New York.По този начин часовниците на Mike Ellis съчетават както и спортно модерния вид така и елегантния и по-лежевен.Те са подходящи за всички ситуации ,в който може да попадне съвременния бизнесмен от кафе с приятели до бизнес среща.

Виж всички

Montre-Concept са марка, която предлага часовници от висша мода с уникален и изискан вид.Марка утвърдила се на пазара и издигаща се на пазара.

Виж всички

Микро-тенденцията на деветдесетте години сега е опора на масовия бизнес. Героите от златната епоха на часовниците - приблизително 40-те години до 70-те години (т.е. след индустриализацията и преди хита на кварцовата криза) - се преосмислят и в някои случаи се пресъздават изцяло за ново поколение, поразено от великолепен дизайн с реколта.

ПРОЧЕТЕТЕ СЛЕДВАЩО

Най-добрите смарт часовници могат да се купят

РОБЕРТ ЛЕДЕМ

В Breitling, в честването на най-известния си стълб, Navitimer, марката е произвела репликант на своя модел на забележителност от 1959 г. (макар и с нов механизъм) до броя на „мънистата“ в предната си част. TAG Heuer направи още една крачка напред, изобретявайки изцяло нова линия около прочутия модел на Autavia от шестдесетте. Тук технологичната промяна е включването на новата нанографска композитна въглеродна технология.

В Tudor междувременно, той отиде един етап по-нататък, като пресъздаде един часовник, който никога не съществуваше: P01 'Commando' е реинтерпретация на дизайн от 1968 г., отговарящ на нуждата от водолази от американски флот, които търсят потопяем часовник, където панелът може да бъде заключен и короната нямаше да попречи на пътя. Резултатът беше отхвърлен, само за да се появи отново 50 години по-късно като един от най-мрачните парчета на панаира, но със сигурност щеше да се превърне в ретро-вдъхновена любима сред истинските вярващи на Тудор.

Виж всички

Ние правим малките неща по-добре. Нещата, които имате, които не са забелязани първо, но не могат да бъдат игнорирани. Обръщаме внимание на това. Ние спорим за това. Ние работим ден и нощ, за да направим малките неща толкова добри, колкото могат да бъдат, така че когато го носите, чувствате, че имате крак с останалия свят.

Ние вярваме, че вие ​​сте заслужили много уважение. Когато решите да носите часовник, да си сложите слушалки или да изберете портфейл, за да задържите трудно спечелените пари, заслужавате да имате нещо, което отразява целия ви пакет. Може да не знаеш как да го кажеш, но имаш какво да кажеш и не можеш да се забиеш в някаква част и да се считаш за себе си. Ето защо в '98 стартирахме Никсън и затова всички тези години по-късно, ние все още сме тук.

Сгушен удобно срещу Тихия океан в Южна Калифорния и с офиси, спретнати близо до някои от най-добрите места в Европа, Австралия и Азия, ще намерите хората от Никсън да правят това, което правим. Ние правим аксесоари, които да отразяват кои сме и живота, в който живеем. Ние пътуваме по всички краища на земното кълбо, за да изпитаме живота и именно чрез тези проучвания хората, които срещаме и пътуването, за да стигнем до тях, се оформят в нещата, които създаваме.

Тя започна като разочарование от липсата на качествени часовници, които едновременно правят разговорите за вас и оттогава се превърнаха в група спортисти, рок звезди, търговци на дребно и посветени лоялисти, които носят продуктите на Nixon на пазара. Подхранвани от приключения далеч и често и често понякога от тези, които се случват точно по улицата, ние доставяме продукти, които отговарят на вашите нужди в различни условия за работа и игра на висок стрес. Именно чрез нашите специални перспективи екипът ни допринася за единен единен израз: екипно проектирани, специално изработени аксесоари за живот, който е живял добре. Добре дошли в Никсън.

Виж всички

Холандската марка OOZOO стартира първата си колекция от часовници преди около 14 години. Оттогава марката е голям хит

Холандия, Германия, Белгия,България, Франция, Гърция, Великобритания, Италия, Австрия, Полша, Испания, Мексико, Австралия, Нова Зеландия и Венецуела.

Тайната? Часовниците OOZOO са модни предмети във всеки смисъл на думата. OOZOO не следва тенденциите, определя тенденции. На първо място е модата, но очевидно е също толкова важно да се показва точното време ...

 Всички часовници OOZOO са висококачествени часовници с най-добрите движения в този ценови диапазон. Всички каишки са от висококачествена естествена кожа. OOZOO Timepieces пуска 4 нови колекции всяка година с много нови модели. Така че винаги има модел по ваш вкус.

Виж всички

По време на тези 40+ години лидерство от семейството на OPEX, OPEX създаде репутация за стабилни ценности: високо качество, изключително обслужване на клиентите, стабилност, стопанисване и непоколебима независимост на стоите часовници.

 Използвайки огромна глобална работна сила на преките служители, OPEX обслужва различни държави в източна и западна европа и е конкурент с висок пазарен дял, включително финансови услуги, застраховане, здравеопазване, държавно управление, търговия на дребно, нестопански предприятия, комунални услуги, телекомуникации, бюра за услуги, образователни институции и операции по изпълнение.

 За да поддържаме ангажимента си към най-високите стандарти за качество, ние контролираме всички аспекти на продуктовия дизайн.

Виж всички

Произходът на Orphelia се крие в страстта ни към часовниците и бижутата, а годините ни опит означават, че знаем какво харесват и харесват нашите клиенти. Това знание, заедно с разбирането ни за благородните метали и производствените методи, означава, че можем да произвеждаме продукт, който свързва разделянето между качество, дълготрайност, дълголетие и цена.

Историята ни започна в Антверпен през 1996 г., естествена еволюция, която се разви от семейната страст към часовници и бижута до белгийска марка, която има мода и устойчивост в челните редици на своята

Виж всички

Като един от главните дизайнери на лайфстайл спортни облекла в света, Puma е инвестирала над 60 години в началото на тези часовници, за да произведе колекция, която е толкова стилна и непринудена, колкото и прецизна и професионална. С гама от висококачествени кутии, изработени от неръждаеми, метални PVD и черни йонни стомани, както и леки, но издръжливи комбинации от пластмаса / смола, всеки часовник е удобен и нископрофилен, тъй като е устойчив и надежден; съчетаващ обширните познания на Puma за спортните технологии с добрата си репутация на уличното облекло.

Всеки часовник от тази серия с гордост носи логото на голямата котка, с циферблати, които варират от смели и минимални до множество хронографски конфигурации, които чрез привличащи очите цветови комбинации и акценти правят яснота приоритет, независимо дали се събуждате. нагоре или по часовника си в най-новото си най-добро в песента.

Виж всички

Немската марка за часовници REGENT разчита на традиционно ноу-хау от Германия с линията си Made in Germany. В смисъл на "обратно към корените" части от производството бяха върнати в Германия. Насладете се на историята на успеха от немската часовникова индустрия. Насладете се на REGENT Made in Germany с очарователни часовници и джобни часовници!

Немската марка за часовници REGENT е известна с богатата си колекция от няколкостотин часовници и джобни часовници. Основана през 1983 г. като марка за германския търговец на часовници, 26 търговци на едро се обединиха, за да обединят ресурсите си с германските контрагенти. През годините са осигурени работни места в Германия и са разработени собствени концепции за маркетинг и продажби. Много производствени стъпки се състояха в Германия, докато тази индустрия стана все по-глобализирана.REGENT винаги е последователно фокусиран върху немските насоки за качество и отличното обслужване, с ясни насоки за прилагането на убедителни модели, които оттогава са били продавани милиони пъти в изключително разнообразие за широки целеви груп

 

Виж всички

REN DEAL е Марка Специализирана в дигиталните и луксозни часовници предлага на свойте клиенти голям асортимент от дамски и мъжки часовници.

Виж всички

Базирайки се на основополагащите принципи на Амстердам и Ню Йорк, часовниците ROSEFIELD са създадени за свободни хора. ROSEFIELD създава модни часовници, които класически съвременни. Там, където Амстердам среща Ню Йорк. Когато функцията отговаря на модата.

Часовете на ROSEFIELD съчетават холандския минималистичен дизайн от една страна със съвременната нюйоркска модна естетика, от друга страна. Резултатът е поредица от съвременни модни часовници с необичаен обрат, за да се подчертае вашия външен вид.

Накратко, часовниците ROSEFIELD са знак на почит към големите вибрации, енергията и толерантността към свободното мислене, която е типична за Амстердам и Ню Йорк.

майсторска изработка

В ROSEFIELD ние оценяваме качеството толкова, колкото и дизайна. Висококачествените материали са в центъра на всичко, което правим. Всички наши часовници работят на трайни японски кварцови движения и разполагат с ремъци от естествена кожа или луксозни ремъци от неръждаема стомана.

 

За производството си партнираме директно с няколко от водещите световни производители на луксозни часовници, които от десетилетия произвеждат луксозни ръчни часовници. Резултатът е колекция от достъпни висококачествени часовници с двегодишна гаранция. И всички часовници също изглеждат страхотно.

Сменяеми ремъци

Часовете на ROSEFIELD се отличават с тънки и елегантни калъфи, съчетани перфектно с прикрепените ръчно изработени кожени ленти. Всички кожени колани са взаимозаменяеми, така че лесно можете да съчетаете часовника си с останалата част от вашето облекло.

Колекцията се отличава с двете кожени каишки за класически вид и изрязани кожени колани за модерен външен вид. Всички наши ремъци се предлагат в различни цветове, а благодарение на иновативния механизъм на щифта, който се редува между любимите ви стилове, е само въпрос на секунди.

Виж всички

Часовете на Rosendahl са синоним на датски дизайн с международна привлекателност. Стилът на дизайна е забележителен и запазен, а ако търсите нов часовник, определен от класическата елегантност, която никога няма да излезе от мода, трябва да си купите часовник от Rosendahl - особено колекциите на Arne Jacobsen, PICTO и Watch II. същност на вечния дизайн. По всяко време Дания е официален търговец на часовници Rosendahl, а всички часовници са с гаранция на производителя, както и с прекрасна кутия за презентации.

Виж всички

RSVOM предлагат мъжки спортни електронни часовници, като са на пазара от 2002 година.

Виж всички

Компанията е основана през 1969 г. от Бернд Фрайер (който е и настоящ главен изпълнителен директор) като малък бутик в Вюрцбург с само 25 квадратни метра площ, [2] наречен Сър Оливър след героя на романа на Чарлз Дикенс, Оливър Туист. За да отрази духа на времето, "Sir" беше добавен към името в знак на почит към лондонските модни сцени и да добави международен нюх към бутика, тъй като най-успешните джентълменски екипи на британската столица също включиха "Sir" в техните имена. ,

През 70-те години модните доставчици често не можеха да доставят количествата, поръчани от търговците на дребно, или да ги доставят навреме. През 1974 г. Бернд Фрайър решава да пътува до Индия, за да преговаря директно с местните производители на текстил, като по този начин получава независимост от търговците на едро. Впоследствие той имал своя успешен асортимент от произведени „мадрас чеки“, които намериха готов пазар в Германия, продаван чрез, наред с другото, E. Breuninger GmbH & Co, Uli Knecht, Wöhrl и Wormland. През 1978 г., след правен спор с „4711“, марката eau de Cologne, собственост на производителите на парфюми Mäurer & Wirtz GmbH & Co. KG, които са регистрирали името „Sir“ като търговска марка, „Sir Oliver“ е променен на Сегашната марка „s.Oliver“ е регистрирана под това име през 1979 г. с германската служба за патенти и търговски марки (DPMA) в Мюнхен.

През 1993 г. е създадена Chaloc GmbH, която през 2002 г. става известна марка „запетая“. „Запетая“ вече работи автономно и напълно независима от s.Oliver. През 1998 г. в Австрия беше открит първият магазин за продажба на дребно извън Германия. Скоро се появиха магазини в Швейцария, Холандия, Белгия и Люксембург. През следващите няколко години, s.Oliver продължи да се развива в страни като Чехия и Полша. s.Oliver се развива по този начин в една от водещите германски и европейски модни компании в рамките на няколко десетилетия, предлагайки набор от модни и лайфстайл продукти за всички възрасти.

През 2001 г. s.Oliver пое германската модна марка запетая. През 2008 г. бе открито и открито новото седалище на s.Oliver в Ротендорф, включително „s.Oliver Mini Club“, собствена дневна грижа на компанията.

 

Понастоящем компанията притежава общо 173 търговски обекта, както и 400 магазина в сътрудничество с партньорски фирми; продуктите му се продават и в 1,991 магазина и се продават на 2,507 етажа. Днес, s.Oliver се намира в повече от 30 страни, например в Австрия, Швейцария, Словения, Белгия, Полша, Босна и Херцеговина, Сърбия, Хърватия, Франция, Италия, Чехия и Индия. Компанията успя да удвои оборота си от 1995 г., като през 2007 г. прехвърли един милиард евро. През 2009 г. групата на s.Oliver генерира оборот от 1,16 милиарда евро. Малък магазин за дребно се превърна в една от 20-те най-големи модни компании в Европа. Новият главен офис в Ротендорф е завършен през септември 2008 г. s.Oliver празнува своята 40-та годишнина на компанията през 2009 година.

Виж всички

Толкова съм горд да бъда този, който ще продължи традицията на моето семейство, започнала от моя прадядо през 1900 година. Леви Бижутерия е единственото семейно бижутерство на семейството на Савана. Празнуваме нашата 116-та непрекъсната година в експлоатация. Ние предлагаме най-високо качество диаманти, часовници, бижута и giftware на атрактивни цени с изключителни лично обслужване. От основаването ни, нашето семейство и нашите сътрудници са щастливи, че са включени в толкова много от нашите важни семейни събития и поводи. За това сме наистина благодарни!

Знам, че клиентите често се нуждаят от специална помощ при актуализирането на застрахователните оценки или ремонтирането на техните часовници и бижута. Горди сме, че сме член на Американското сдружение за Gem. Нашият персонал на място включва двама сертифицирани гемолози, експертни часовници, майстори на бижута, булчински и подаръчни консултанти и диамантени специалисти. Ние лично избираме всеки диамант и притежаваме обширна колекция, обхващаща всички форми, размери и качества в нашите сейфове.

Изграждането на отношения със семейството и общността е защо сме били толкова успешни през всичките тези години. За тези от вас, които просто откриват Levy Jewellers, ние ще се стремим да печелим доверието ви всеки ден! Каним ви да ни посетите скоро и да разберете защо сме водещ бижутер на Савана. Моля, не се колебайте да ми пишете по всяко време на [email protected] или се свържете с един от многото ни добре обучени членове на персонала. Мисля, че нашите служители са част от нашето разширено семейство. Убедени сме, че ще получите както професионално, така и лично обслужване от тях. Пазарувайте онлайн или на едно от нашите 3 места: Историческия център и Mall Mall в Савана и St. Johns Town Center в Джаксънвил, Флорида.

Виж всички

Основана през 1966 г., Sekonda започва като британска марка, предлагаща колекция от механични часовници, произведени в Русия.С обширни маркетингови кампании и превъзходно обслужване на клиентите, Sekonda скоро стана домашно име. Въвеждането на кварцовото движение видя производството да се премести в Хонконг и позволи на Sekonda да въведе по-модерни стилове. втората марка, която някога е правела така.През 1986 г. Sekonda пусна на пазара своята популярна рекламна кампания, която роди известната линия, която все още стои до днес: пазете се от скъпи имитации. Две години по-късно, Sekonda става най-продаваната марка за гледане в Обединеното кралство и все още държи тази позиция днес. Това дефинира принципите, които все още следва и до днес: висококачествени движения, строги производствени спецификации, строги тестове, цялостен контрол на качеството и отлично сервизно обслужване. Серията Sekonda беше възобновена през 1993 г., след като нови продукти бяха доставени от Далечния Изток, включващи най-новите японски движения.

Виж всички

Seventh Story е лидер на пазара на чаосвници в Азия и Африка от скоро тя е и вносител на часовници в Европа.

Виж всички

SIBOSUN са марка механични джобни часовници, тя е нетрадициалнна на пазара, тъй като илюстрира стила от втората световна война. Много известни личности притежават този вид часовник, той е подходящ за подарък.

Виж всички

Повдигнете Твоя поглед Skagen има друга визия за часовниците.

Ние сме силно страстни към дизайна. Пригответе го за нашите скандинавски корени, които също оформят нашата естетика: чиста, подредена и рационализирана. Подходът ни с по-малка степен означава, че е по-вероятно да редактираме, отколкото да украсяваме. Но ние не го виждаме като отнемане - по-скоро като добавяне чрез изваждане. Нашите занижени продукти изглеждат правилно по всяко време на деня, навсякъде по света, сега или след 10 години. Простотата не е просто красива. Той е гъвкав.

Опростете живота си

Добрият дизайн е повече от външен вид - това е също и колко добре нещо допълва живота ви. Но за нас формата и функциите не се изключват взаимно. Вярваме, че те са присъщо свързани. По-чист циферблат за гледане може да прочетете с един поглед. По-тънките случаи означават по-малък обем, за да ви претеглят или хванете ръкава. По-малко джобове на чантата означават по-малко време, прекарано в търсене на ключовете. Във всичко, което създаваме, нашата цел е една и съща: да направим живота по-прост - по-добър - чрез целенасочен дизайн.

Виж всички

SKMEI е създадена в Гуанджоу и има повече от 10 години опит в производството на всички видове часовници, с фабрични къщи с площ от 2600 квадратни метра и заети над 100 професионални членове на персонала, с модерни производствени мощности и силни монтажни линии в нашия производствен процес.

Така нашата месечна производствена способност е над 300 000 броя, което може да отговори на нуждите на различни клиенти.

Основно продукти:

модни кварцови часовници

детски часовници за карикатури

персонализирани силиконови часовници

спортни многофункционални цифрови часовници

тенденция LED електронни часовници

умни часовници

Виж всички

Били ли сте някога на пътуване и опаковани твърде много неща? Намерихте ли се с дебелия си куфар, който стоеше във фоайето и дори не се побираше в асансьора?

Не е ли много по-хубаво да пътуваш леко? Само с раница. Само носенето на нещата, които наистина се нуждаят - основно малко бельо и четка за зъби. Прави те толкова свободни и гъвкави, нали? Това те кара да се чувстваш толкова жив.

Какво ще кажете за смяна на мисленето и не натрупване на много неща отново. Нека се съсредоточим върху няколко добри неща. Най-доброто нещо, което имаме по-малко е, че елементите, които наистина харесвате най-накрая ще получат мястото, което заслужават.

 

И това е точно това, което slim made направи:

Лек, красиво изработен тънък часовник с висококачествен материал и технология; минималистичен дизайн за китката ви, който ще ви вдъхнови да вземете всеки момент от него. Нищо не е дебело и тромаво, което се улавя за всичко, и нищо тежко не претегля ръката ви. Няма свръхработен, сложен часовник, и определено няма боклук, който ще се счупи след няколко години.

Просто един много готин тънък часовник, който ви прави леки крака, пъргави и гладки

Виж всички

Погледнете зад сцените

Кои са момчетата зад бавното и как успяхме да развием идеята?

Бавният основен екип се състои от 4 приятели. Живеем в цял свят и сме работили задниците си в индустрията за часовници и електронна търговия през последните 10 до 20 години Виж всички

Souarts часовниците съчетават в себе си визия и стил, може да сте модерен и стилен с часовниците на Souarts те покриват средния периметър на цена.

Виж всички

Стартирала през 2011 г., South Lane е скандинавска марка аксесоари с акцент върху занижената, но впечатляваща естетика. Първоначално вдъхновена от модните и архитектурните тенденции в художествения район Стокхолм, марката е смел минимализъм.

Запазвайки авангардния си естетически и скандинавски минимализъм, новата колекция AVANT усъвършенства своите корени, съчетавайки артистичната си швейцарска изработка и първокласната италианска кожа с индустриален ръб и луксозно усещане.

Часовете на AVANT са индивидуално ръчно надраскани, което води до сурови, индустриализирани и авангардни детайли, където няма две еднакви части.

Виж всички

Помислили сте за персонализирани часовници.Spotalen предоставя професионални персонализирани услуги.Тези часовници са първокласни, наистина произведения на изкуствотото. "Притежавал съм много хубави часовници в живота си и това е един от тях, аз съм горд да нося този часовник навсякъде, обслужването на клиенти е най-доброто, с което съм се занимавал. Доверете се на този часовник и се доверете на хората зад него ... пет звезди!" -Tom D. - USA

Виж всички

История, която започва на върха. Разбира се, Chaim Fischer, нашият основател & SEO (Stührling изпълнителен директор), би могъл да избере по-малко предизвикателно движение часовник, за да започне своята визия. Но Хаим искаше „да започне от върха“ - особено след като „елитите“ му казаха, че има само едно място на планетата, способно да произвежда турбийони.

Вместо да намали погледа си, Хаим се опита да ги докаже погрешно - като сглоби първокласен екип от часовникови легенди и основава ново място, което, въпреки че е полусфера, все още е първият избор от всеки от Apple до Bose за надеждна прецизна продукция, необходима за производството на техните продукти, определящи марката.

Резултатът? Новаторска колекция tourbillon, с еднакво превъзходна цена.

Докато тези турбийони бързо бяха разпродадени, ангажиментът на Хаим за автентичност с отношение, граничещ с дързост, не го направи. Ето защо пълният набор от усложнения - включително отворени сърца / скелети, хронографи, часовници за гмуркане, часовници за рокли и двучасови / пътнически часовници - бързо следват дебюта на Стюрлинг.

Можеше ли Хаим да „продаде“ и да използва красиви хора и места, за да продава часовниците си, вместо красиво изработени циферблати, движения и калъфи? О, да - и той щеше да продаде повече часовници (и в процеса, неговата душа и визия).

За щастие той не го направи, и до ден днешен Stührling продължава да бъде стандарт за сериозно изработени часовници на сериозни цени.

Виж всички

Нова компания за часовник, вдъхновена от смели идеи, предназначени за дори по-смели личности. С удар от градското улично облекло, тези модели имат просто поразителна глава за гледане, с големи стрелки, които насочват следващото ви движение към правилната посока. Напълно новото плоско стъкло подчертава 3D отпечатъка на циферблата и лепи съвременния дизайн на часовника.

Виж всички

През 1984 г. предприемачът Томас Сабо положи основите на компания, която трябваше да стане въплъщение на сребърните бижута от висок клас в рамките на няколко години. Оттогава марката се е превърнала в международно име с ръчно изработени изделия и постоянно нарастващ сегмент часовници. С около 1800 служители, повече от 300 точки на продажба и операция по продажби и дистрибуция, която включва повече от 75 страни (статус: 2018), групата THOMAS SABO днес е една от водещите доставчици на бижута и часовници в премиум сектора. Тази позиция се засилва от вътрешните операции за електронна търговия, както и от дългосрочните взаимоотношения с известни бижутери и бизнес партньори по целия свят.

Малки творения с огромно въздействие: Цялата ни гама от бижута и часовници е създадена от екип от международни дизайнери в централата ни в Lauf an der Pegnitz - генерирайки доста фурор в целия свят. Представяме нашите колекции два пъти годишно, за да съвпаднат с големите прете-а-порте шоута в Париж, Милано и Ню Йорк. Именно тези места, в които се определят тенденциите. Винаги фокусът на всички модели на THOMAS SABO: бляскава харизма, неповторим вид и модерно разнообразие. Дали това е зрелищен медальон от дракон, изработен от стерлинги сребро или луксозна гривна с ръчно изрязани камъни, независимо дали е уникален привличащ погледа за елегантно бизнес облекло или ослепително допълнение към страхотна рокля за парти: всички артикули, носещи нашето име, са истинско изявление. И могат да бъдат красиво съчетани един с друг.

Виж всички

Timecode Бранд,Слой след слой, Timecode проектира от нулата стандартите за часовникарство, благодарение на многопластовите си циферблати на италиански дизайн, силни материали за приключенско настроение и сложни, но лесни за използване японски движения.

Епично означава да ви върнем времето на вашия дух.

Виж всички

НАШЕТО НАЧАЛО Е ПРЕЗ ДАЛЕЧНАТА 1854 в WATERBURY, CONNECTICUT,ВРЕМЕ, КОГАТО КАК СЕ ПРАВИ НЕЩО КАКВО Е ВАЖНО, КАКВО СЕ ПРАВИ.Докато WATERBURY се изсипва с месинг, ние добавяме американеца към европейското часовникарство. РЕЗУЛТАТЪТ Е МАСОВО ПРОИЗВОДСТВО 40 ГОДИНИ ПРЕД МОДЕЛА T И А ЦЕНАТА НА 6 $ МОЛЯ ВСЕКИ МОЖЕ ДА ДОПЪЛНИТЕ.Часовникът, който е направил известната лираПрез 1895 г. петият огнище на CANDY струва 35 цента, а един долар ти е дал YANKEE POCKET WATCH. ПРЕЗ ПРОВЕЖДАНЕТО НА ВЕК, ПРЕДСТАВЕНО ШЕСТИ МИЛИОНИ. Дори Марк Твин бе фенТя беше проста, но тя променяше всичко. ДВИЖЕТЕ СТЪПКАТА ОТ 12 КЛЮЧ към ТРИ И ЗАВАРЯТ НА ПУСКАТА, ЗА ДА СЕ СЪХРАНЯВАТЕ. КЪМ 1914 г. МНОГОТО НА СВЕТА НЯМА ДЪЛЖИНА В СВОЯТА ДЖОБА. На световния панаир на Чикаго през 1933 г., можете да видите ВРЪЗКИ, ВЪЗДУШНИ ВРЪЗКИ и МИКЕЙ МИШ. В ТРИ ГОДИНИ МИККИ МИША Е ОФИЦИАЛНИЯТ ВРЪЗКА С ДВАМИЛИОННИ ДЕЦА.

Виж всички

TOMMY HILFIGER е един от водещите в света дизайнерски брандове и е международно признат, че празнува същността на класическия американски готин стил, който включва препробиващ дизайн.

Основана през 1985 г., Томи Хилфигер доставя първокласен стил, качество и стойност за потребителите по целия свят под марките TOMMY HILFIGER и TOMMY JEANS, с широка гама колекции, включително HILFIGER COLLECTION, TOMMY HILFIGER TAILORED, TommyXGigi, мъжки, дамски и детски спортни дрехи, деним, аксесоари и обувки. Освен това марката е лицензирана за редица продукти, включително аромати, очила, часовници и домашно обзавеждане. Основател Tommy Hilfiger остава Главен дизайнер на компанията и осигурява лидерство и насоки за процеса на проектиране.

Tommy Hilfiger, придобит от PVH Corp. през 2010 г., е глобална компания за облекло и търговия на дребно с повече от 15 000 сътрудници по целия свят. С подкрепата на силното глобално признаване на потребителите, Tommy Hilfiger изгради широка дистрибуторска мрежа в над 100 страни и повече от 1800 търговски обекта в Северна Америка, Европа, Латинска Америка и Азиатско-тихоокеанския регион. Глобалните продажби на дребно на марката TOMMY HILFIGER през 2017 г. бяха 7.4 млрд. Долара

Виж всички

От 1998 г., TRENDYELEMENTS е проектиране, производство и разпространение на часовници за марки, като TRENDYKISS, TRENDYCLASSIC, TRENDYKIDDY, TRIWA, SUPERDRY, KAREN MILLEN, LULUCASTAGNETTE, FREEGUN, BARBOUR.BASED в Бесан, сърцето на часовникарската дейност във Франция, нашия офис и СКЛАДОВЕТЕ СЕ ИЗКЛЮЧВАТ НА ПОВЕЧЕ ОТ 600М², КОГАТО ВСЯКА ПРОДУКТА ПРОВЕЖДА ЧРЕЗ КОНТРОЛ НА КАЧЕСТВОТО. ПРОМИШЛЕНОСТТА И ПРЕДЛАГА ВЕЛИКА АГЕНЦИЯ НА НЯКОИ ЗНАМЕНИ BRANDS.OUR ПРОДУКТИ са също така на разположение в повече от 1000 точки на продажбите във Франция, френски острови и на международния пазар.

Виж всички

TWIG Concept Milano е Бранд създаден през далечната 2005г. със свойте над 2000 продукта заема средно място на пазара на часовници в Централна и източна Европа и е пряк конкурен на големи марки.

Виж всички

VDSOW е Бранд създаден през 2001г. и заема значителна част от западно европейския пазар с фабрики в Холандия и Австрия и развита пазарна мреща в западна европа.

Виж всички

Часовникът е наистина полезно устройство, което използваме, за да ни каже времето. Наистина е полезно - тъй като времето е пари, и често се случва да се окажем в загуба на намиране на това, в кое време е в момента. Е, този проблем няма да бъде повече, ако си вземете хубав часовник от Vemupohal. Оттогава ще знаете времето, през цялото време. Просто вдигнете ръката си и ето го имате.

Виж всички

Историята на марката Viceroy датира от 1951 година – тогава тя е създадена от швейцарска фамилия. Крайъгълен камък в еволюцията на компанията е моментът, в който правата й са придобити от испанския производител и дистрибутор на часовници Grupo Munreco. От този момент нататък прецизността, луксът и традициите започват да се обединяват в полза на осъществяването на нова стратегия. А това е перфектната рецепта за успех. Компанията създава висококачествени продукти и успешно отговарят на изискванията на пазара. Това подсигурява бързото й развитие. 

Виж всички

Vich имат различен стил, който съчетава елегантна външна естетика с висока точност в различни форми и цветове.

Виж всички

VOEONS са класическа марка часовници БРАНД през 2011 година. В себе си съчетават стил и изисканост, класа и изтънченост.

Виж всички

Динамичен, съвременен и у дома в градовете по целия свят - но винаги със своите традиционни швейцарски корени. Това е за какво е Венгер. Името, което повече от 120 години е синоним на традиционни ценности, както и страст към качество, прецизност и отлична изработка. Нашите часовници и туристически съоръжения са надеждни, функционални, добре проектирани и въплъщават духа на своето време до съвършенство. Те са идеалният спътник за активни хора, които винаги са в движение, ценят стойността на търсенето и които искат да се доверят на най-високо качество на разумна цена.

Виж всички

WeWOOD е италианска марка, основана през 2009 г. във Флоренция, град, известен със своето изкуство, красота и творчество. WeWOOD съчетава способността на Италия да проектира уникални обекти с необходимостта от по-голяма грижа и внимание към нашата планета. Първият, който създава ръчни часовници от дърво, напълно свободни от токсични и изкуствени материали, като използва екзотични остатъчни твърди дървета от цял ​​свят. За всеки продаден часовник WeWOOD засажда дърво, инициатива в сътрудничество с неправителствени организации като американските гори и дървета за бъдещето. Линията на дървените часовници WeWOOD е комбинация от стил, лукс и екологична отговорност. Вдъхновени от красотата на тосканската територия, часовниците на WeWood отразяват голямото културно и художествено наследство на Флоренция. Всички часовници са проектирани с голямо внимание към детайла и екосъзнание. Ние използваме различни видове дървесина, всеки със специфичен цвят и характеристики, което ги прави перфектен аксесоар за всяко облекло. Направени от 100% дърво, часовниците WeWOOD са нетоксични, без химикали и изключително леки.

Виж всички

WISHDOIT Е марка специалицирана в механичните кварцови часовници, лукса и престижа може да бъде докоснат с всеки един модел от тяхната марка.

Виж всички

Ние сме часовник марка на уникален стил, естествени Bamboo часовници & дървени watches.We държим нашите часовници на най-високите стандарти на майсторство, автентичност и качество. Всеки един от нашите продукти е наистина оригинален. WONBEE е сплотено семейство, основано на скромна гордост и решителност. Нашите продукти представляват тези ценности и всеки носител е част от нашето семейство. Ние наистина ценим подкрепата на всички и бихме искали да бъдете част от нашето движение.

Виж всички

XLORDX е сравнително нова марка за часовници тя предлага механични и електронни часовници на пазара е от 2010 година.

Виж всички

XREXS е сравнително нов бранд, през 1999г Той стъпва на пазара в Европа с голям пазарен дял. Това са стенни часовници и часовници предназначени за място до телевизора или домакински уред.

Виж всички

Zeiger е нов производител на часовници,който все още се налага на пазара.Той си дава за цел да произведе часовници с невероятна естетика и стил,но и на достъпна цена.Фирмата е създадена през 2017 година и си е задала за цел да създаде перфектна редица от продукти, който да имат перфектния баланс междуцена и качество.

Виж всички